Helloo

Publicerad 2013-01-29 20:43:07 i Allmänt,

Hej på er!
Va ett tag sen nu, men livet rullar väl på som vanligt. Jobbar och sliter, imorgon jobbar jag dag 3/7.. Dagarna går skapligt fort iallafall så ska inte klaga. För om 13 ynka dagar så åker jag ju, till sooolen och mot ett underbart äventyr. Så bara att bita ihop i detta kalla äckliga Sverige.
 
Nu sitter jag och uppdaterar telefonen, så att den förhoppningsvis är upplåst sen. Och så har jag ansiktsmask. Som jag måste tvätta bort nu :D haha!
Ha det fint gullungar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela