Åh herregud

Publicerad 2012-12-11 15:11:09 i Allmänt,

Kom precis på att imorgon får jag ju reda på antagningsbeskeden! Shit va nervös jag blev.. Nu kommer jag nog inte börja läsa (eller, är ganska säker på det). Visste det redan när jag sökte egentligen, men vill bara se hur långt jag tar mig med betygen. Har ju inte gjort högskoleprovet, så söker bara på betyg. Men sist kom jag ju in på det jag ville så bara att hoppas. Dock får man ju räkna in att det är våren man söker på nu, vilket gör allt lite lättare :) men vi får se!
 
Legat i sängen preciiiiis hela dagen, haha :D så himla skönt. Känns i kroppen att jag jobbat några dagar i streck nu. Så ska plocka lite tvätt om en stund iallafall, så jag gör nåt nyttigt. Tvättid imorgon 12-16, så skönt om det är sorterat och klart idag. Ikväll är det innebandyträning som gäller, härligt :) ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela