THIS IS MY DESIRE

Publicerad 2012-10-22 14:24:32 i Allmänt,

hej på er!
jobbat idag, 8:10-13:00. tycker det gick bra, har varit med den klassen förut så det kändes kul. ska vara med samma klass hela veckan och det är gött!
 
idag ska jag även provträna med ett nytt innebandylag, känns spännande! slutat i Edebäck av några olika anledningar, och de kommer jag inte dra upp här. men ser fram emot en ny start och hoppas det kommer bli bra :-)
 
ska försöka städa upp lite i lägenheten nu och sen kl 17 ska jag med mamma så ska hon handla lite åt mig. börjar bli tomt i skafferierna här hemma ;-) sen blir det träning som sagt. efter det tror jag minsann mamma skulle bjuda på tacopaj, mums!
 
hoppas ni haft en bra dag! ska försöka slänga in ett inlägg ikväll också, så håll utkik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela