Shopping

Publicerad 2012-10-27 23:12:50 i Allmänt,

Var på halloween-fest igår på nöjesfabriken, var superkul efter att vi kommit dit osv. Bussresan var dock dryg.. Men lyckat blev det sen :-) kom hem halv 6 eller 6 tror jag imorse, hemskt. Skulle gå upp kl 10 och åka till Karlstad. Gick bra men var väldigt trött.. Så jag var sliten. Men iväg kom vi tillslut och åkte till bergvik. Jag och mamma shoppade loss iaf :-) skönt att man fick lite mer lön denna gången!
Sen åkte vi vidare, hämtade upp Ubbe och sen åkte vi mot mölnbo. Framme nu och har varit och ätit pizza, duschat och nu sitter vi och pratar :-) ska strax gå upp å lägga mig.. Men ett par bilder från igår och på kläderna, kommer här.

Är så kär i den stickade tröjan, ååh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela