Lycka

Publicerad 2012-10-22 23:03:59 i Allmänt,

Hejhej!
Åh. Herre. Gud. Så slut man kan bli! Men jag älskar det. Att känna att man har gjort nåt nyttigt liksom (även fast jag inte städade, men de hör inte hit just nu ;-))
Jobba, träna, äta. Ja, så kan jag leva ;-)
Känner mig bara så himla lycklig. Allt känns så jävla bra helt enkelt :-) nu kan ju det ha ändrats tills imorgon, om jag känner mig själv rätt. Men så är det väl för de flesta, hoppas jag ;-)

Tränade som sagt med HIF ikväll, och det var riktigt roligt! Var nervös så gick väl inte så jättebra med själva innebandyn men kändes bra ändå. Skönt gäng brudar :-)
Sen åt jag världens godaste tacopaj hos mamma förut, hon kan det där min mamma! Fick med matlåda hem också, mums.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på SOA en stund, innan det blir dags att sova och ladda om för jobb :-) hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela