Fått jobb!

Publicerad 2012-10-31 21:25:20 i Allmänt,

Hej på er! vill bara slänga in ett snabbt inlägg nu, orkar inte egentligen ;-) nyss varit och tränat iallafall, skönt att det gick även fast jag är förkyld!
var på vårdcentralen idag också, gick väl bra med fick inget svar på vad som är fel.. jaja.
Men, som överskriften redan avslöjat: jag har fått jobb!! innebär dock inte att jag slutar på skolan, utan har fått ett kvällar/helger jobb på OKQ8 här i hagfors! kul att jag fått ett jobb som man faktiskt fick gå på intervju inför osv :-) gött med extra cash också! får ju se hur länge jag kan jobba innan jag åker dock, men det är ju bra så länge som möjligt iaf :-)
hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag äta upp min lyxiga middag (färdig thaimat som man värmer i micron, hehe) och sen hoppa ner i sängen :-) gonatt, pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela