Neeeeeeeeej

Publicerad 2012-11-20 21:23:35 i Allmänt,

Okej - jag tror min dator börjar gå sönder. Alltså. Nej. Går den sönder då vet jag fan inte vad jag gör. Jävla teknikskit som aldrig ska funka. Den är helt knäpp i huvet, sjukt dryg & jag orkar inte.

Okej, skit samma. Har haft två ganska dåliga dagar igår å idag. Inget har gått som jag vill. Tappar allt jag tar upp, snubblar på allt jag går förbi, ont överallt och ja, ni hör ju. MEN nu är det bara att va positiv och bita ihop ;-) jobb imorgon 13-21, ledig torsdag och sen blir det ett helvetespass på fredag. Personalmöte 10-14, sen jobb 14-21.. Men som sagt, positiv skulle jag vara så wiihooo ;-) jobbar även helgen, men cash is king så.. Glad att jag har ett jobb!

Okej, nu var det meningen att jag skulle se på film. Men får väl se om jag lyckas få igång datorn.. :-) haha, ha de fint! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela