TISDAG

Publicerad 2013-09-11 22:19:10 i Allmänt,

hej på er! 
haft en helt okej dag, ganska dåligt pass på jobbet dock. men det har jag släppt nu, typ ;) haha.. vaknade iaf utvilad så det var skönt. efter jobbet cyklade jag hem och la mig och såg på Glee i några timmar, haha! somnade i typ 20 min för jag var så himla trött. gick då upp och började plocka lite här hemma. skulle ha storstädat men det orkade jag helt enkelt inte. får ta det på fredag! imorgon ska jag nämligen till Stockholm för att testa att jobba lite på Specsavers. ladda lite tills på fredag liksom :D då måste ni hålla tummarna! 

nu har jag nyss duschat och sitter i soffan å kikar på Breaking News. till det äter jag gurkstavar med dipp! mums :) ska försöka somna tidigt dock då jag ska upp tidigt. ha det fint så hörs vi snart igen. puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela