STÄD-DAG

Publicerad 2013-09-16 15:25:44 i Allmänt,

hej på er! idag har jag tvättat och städat hela lägenheten, från topp till tå ungefär. började med att gå upp vid halv 9 för att gå ner till tvättstugan. sen har det gått i ett. har plockat, diskat, torkat och rensat ur kylskåpet, dammsugit, dammtorkat, hängt och vikt tvätt, vädrat alla sängkläder osv osv.. nu är jag sjukt trött men väldigt nöjd med min insats idag :) ska iväg och handla sen också sen har jag gjort allt jag sa att jag skulle göra idag. toppen! man känner sig verkligen duktig när man tar tag i allt sånt här :) 

fick mina två böcker jag beställt idag också! "Om att älska" av Michaela Forni och "Konsten att läsa tankar" av Henrik Fexeus :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela