MONDAY

Publicerad 2013-09-09 23:46:32 i Allmänt,

varit ledig idag, och inte gjort alls mycket! låg och tog det lugnt länge i sängen, innan jag drog på mig träningskläderna och tog en pw på ca 45 minuter :) superskönt! tog sen svängen förbi Ica och handlade. kom hem och började laga mat. har blivit rätt så påhittig i köket nu tycker jag. jag liksom bara kör på och hoppas på att det ska bli gott ;) och oftast så blir det också det! idag var jag liten Asien-inspirerad så det blev en wok typ. recept har jag inget ju men det innehöll: äggnudlar, lövbiff (marinerad i salt, peppar och vitlök), kokosmjölk, soja, grön och röd paprika, morötter och majs :) sen gjorde jag också en sås på crème fraîche, lite grillkrydda och sötsur sås som blev riktigt god faktiskt! glömde att ta kort på hela härligheten dock, haha ;)

imorgon har jag planerat att först ta en tur på stan. ska fixa en skjorta tills på fredag och kanske även ett par byxor. sen jobbar jag 16-19 :) blir nog en bra dag! nu är det dock dags att sova, så himla trött :) gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela