LÖRDAG

Publicerad 2013-09-21 23:17:35 i Allmänt,

hej hej!
shit va trött jag är, helt sjukt. men nu har jag snart avklarat denna helgs arbetspass också, bara ett pass kvar nu. aldrig varit så trött som när jag klev upp imorse tror jag, visste knappt vart jag var när jag vaknade. men drog i alla fall iväg och jobbade 12-16, de längsta timmarna i mitt liv... sen drog jag till h&m och köpte ett par vantar (håller på att frysa ihjäl när jag cyklar hem om nätterna, haha) och sen gick jag till gina där jag köpte en mössa jag kollat på ett tag, en foundationborste och ett nagellack :) gick sen till max och köpte en sallad. cyklade sen hem och åt. sen somnade jag till en film och sov tills åtta då det var dags att kika på körslaget. kul att Munkfors gick vidare!!
 
nu har jag duschat och sitter å kollar på "hur många lingon finns det i världen?"
snart dags att göra sig klar för jobbet. imorgon är jag ledig och sen ska jag dansa kl 19:30, det blir en bra dag! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela