LÖNING<3

Publicerad 2013-09-25 23:01:00 i Allmänt,

man blir lycklig av många olika saker, en av dem är faktiskt pengar. mår mycket bättre när jag känner att jag har koll på mina pengar och min ekonomi liksom. så idag rullade löningen in och det blev mer än jag trodde så det var super. och räkningarna betalade jag igår så det känns bra :) 

idag jobbade jag 11-14 på BK och sen 14:30-18:15 på Specsavers, gick väldigt bra faktiskt! imorgon jobbar jag 10-15 på Specsavers och sen 16-19 på Burger King. blir gött med cash nästa månad iallafall :D 

efter jobbet åkte jag till forumgallerian och gick in på stadium. hade ett par nya träningsskor i kikaren och hittade ett par som jag är supernöjd med :) ett par Nike som var på rea, så de kostade endast 599:-! perfekt. blev en vattenflaska också. sen tog jag ett varv på Apoteket. fått så dålig hy på senaste tiden, så köpte en ny ansiktstvätt som är mer mot acne liksom. får hoppas den hjälper för det känns jobbigt.. blev också en sån intimtvål från RFSU som också är en favorit! innan jag cyklade hem köpte jag med en sallad från Cupido som jag käkade till middag. 

nu ska jag kolla lite på tv och sen försöka sova! imorgon mellan jobben ska jag försöka hinna fixa gymkort också :) nice!! ha det bra :) puss! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela