I'M BACK

Publicerad 2013-09-09 00:02:30 i Allmänt,

Jajamen, det är vad jag planerar i alla fall! Så sugen på att börja blogga igen nu. Nu har jag ju också ett fungerande internet så det gör ju det hela mycket enklare.
 
Sist jag skrev något här var jag i Australien (?!) haha! Så sjukt länge sen nu. Allt har dock gått så fort sen vi kom hem, den här sommaren har bara seglat förbi. Och den har mest bestått av jobb... Men som säkert alla vet så har jag flyttat till Uppsala nu och lämnat Hagfors och Värmland. Älskar verkligen att bo här och trivs som attan i min lilla lägenhet vi köpte. Så mysig! Allt har bara rullat på så jäkla bra dom senaste månaderna (förutom en blindtarmsoperation som kom lite olägligt). Jag har fått en superfin lägenhet och jag fick jobb direkt jag kom hit! Flyttade 9 augusti och började jobba på Burger King den 13, det är väl ändå ganska bra? Haha, ingen vila för mig inte. Dock jobbar jag inte så mycket men så himla bra att ha nåt innan man liksom får ett med mer timmar oså! På fredag ska jag på en intervju och jag hoppas verkligen jag får det, fingers crossed!
 
Min helg har varit så himla bra. I fredags tog jag tåget till Stockholm och mötte på stationen upp Linnéa och hennes föräldrar. Sen drog jag och Linnéa vidare till Hedda, där vi skulle bo under helgen. Hon bodde så fint, mitt på Kungsholmen. Supernice! Vi chillade där ett tag innan vi började fixa oss för middag på Vapiano. Knallade sen iväg och väl där tog vi varsin drink medans vi väntade på att Amanda och Linnéa föräldrar skulle dyka upp. Satt sen och pratade tills vi fick ett bord. Jag käkade en supergod cesarsallad med vitlökskyckling, mums! Efter middagen drog jag, Linnéa, Hedda och Amanda vidare till Skybar, drack goda drinkar där och bara pratade. Efter det så drog Hedda hem och vi andra fortsatte till Friday's och tog ytterligare en drink innan det var dags att åka hem till Hedda igen och sova.
 
Lördagen spenderades på stan. En sväng på systemet först där Linnéa fick göra sin debut! Drog sen till Karlaplan och Specsavers. Pappa och min tremänning Camilla jobbade så det var kul att de dom en sväng, plus att jag hämtade min klocka som varit på lagning. Sen blev det en shoppingrunda på stan innan vi drog hem till Hedda igen där vi fixade oss iordning för kvällens bravader! Mer om det nån annan gång ;) hade verkligen jättekul i alla fall, supertrevlig helg! Och som grädden på moset så dansade jag mitt första danspass på Uppsala Dansakademi ikväll, och det var så otroooooligt kul! Underbart :)
 
Men nu är det snart dags att sova, helt färdig! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela