HELT SLUT

Publicerad 2013-09-24 23:33:09 i Allmänt,

ja nu har jag inte mycket energi i kroppen.. men är bara att bita ihop! imorgon ska jag jobba först på BK och sen på Specsavers, så det är fullt upp nu. men blir goa pengar sen :) 

skulle ha bloggat igår men det blev inte av, hade varken tid eller ork. kom hem vid 19:30 typ och lagade då middag, blev en ny maträtt jag inte gjort förut. torsk med vitlöks-créme fraiche, ris och kokta grönsaker. blev faktiskt supergott och hade det i matlådan idag plus att det blev en till :) tar nog med den imorn! sen diskade jag upp och städade lite. sen var det bara att fixa sig för kvällen. har dock inte fått tillbaka min dygnsrytm än så kunde inte sova igår kväll heller. var fortfarande vaken vid 01.. gick upp 8 imorse o va jättetrött. men en dusch, en kaffe och en grötfrukost så var jag på gång igen. jobbade första dagen på Specsavers idag, 10-18:15! var så himla kul. härligt gäng som jobbar där, tror jag kommer trivas hur bra som helst! i oktober ska jag få åka på kurs i Stockholm och det ska bli jättespännande! nu är jag jättetrött så ska passa på å försöka somna nu :) ha det gött, puss! 

gårdagens middag


grahamsgrynsgröt med mjölk och äppelmos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela