EN LEDIG LÖRDAG

Publicerad 2013-09-28 16:47:50 i Allmänt,

Ja det var ett tag sen jag var ledig en lördag faktiskt! Ska ju jobba inatt men då är det ju tekniskt sett söndag ;) somnade runt fem inatt, tog en macka och ett glas mjölk när jag kom hem oså började jag kolla på en film. Är så uppe i varv så jag orkar inte sova direkt helt enkelt. Ställde klockan på 13:30 idag så att jag inte skulle sova allt för länge, allt blir bara så konstigt då. Var ändå rätt utvilad när jag vaknade så det var ingen fara. Låg kvar i sängen en stund och käkade naturgodis och såg klart på filmen jag började se inatt. Chasing Mavericks heter den och den är baserad på en sann historia. Verkligen sevärd och den får mig att längta tillbaka till Australien. Manly och min och Linnéas fantastiskt underbara tid där. Åh jag får typ rysningar i hela kroppen! Måste åka tillbaka dit, det bara är så.
 
Nu har jag i alla fall klivit upp och glider runt i min nya goa pyjamas. Har plockat med kläder och sorterat all tvätt inför imorgon. Har tvättid från kl 14 så kände att det var skönt att plocka i ordning allt idag så är det bara att springa ner och slänga i maskinerna när jag vaknat. Imorgon ska jag också försöka komma iväg på dansen, inte varit där på två veckor, först var jag ju sjuk och sen så blev ju allt kaos förra veckan. Tiden går så fort, hinner knappt med. Sen har jag bokat in mina första pass på Actic på måndag och tisdag! Spinning och något som heter Puls. Vet knappt vad det är själv men är utan vikter och typ som något aerobics-aktigt. Ska bli kul att testa på det i alla fall :) måste även boka in ett möte så jag får gå igenom gymmet osv.
 
Ska fortsätta städa nu och sen fixa nåt att äta :) ha det så gött alla! puss
 
Jag och min fina vän på Magnetic Island inför vår ridtur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela