Trysil

Publicerad 2013-01-06 20:07:15 i Allmänt,

Hej på er!
Hoppas ni haft det bra. Jag har spenderat några dagar i Långberget och sen även i Trysil, haft det hur gött som helst! Åkte i onsdags upp till Långberget och sen på torsdagen drog vi upp till Trysil. Har åkt skidor, hängt på afterski och myst i stugan. Var en aning trångt, då vi var 12 pers + 2 hundar i en åttamannastuga - haha! Men det gick att det också :)
 
Kom hem runt 14 idag och sen dess har jag bara slappat i soffan. Vi var ute igår och det blev ganska sent plus endel alkohol i kroppen så var rejält sliten ;) ska bara ta det lugnt resten av kvällen också, ätit lite kvällsmat nu och kollat på Andra Avenyn. Imorgon ska jag upp ganska tidigt och åka till lägenheten. Ska börja packa ner mitt liv i lådor igen. Men det känns bra, nya äventyr väntar :) ha det fint, och god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela