Lördag 12/1-13

Publicerad 2013-01-12 21:32:25 i Allmänt,

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra dag, jag har jobbat 8:45-14. Sen åkte jag och visade lägenheten och sen hem. Åt tacos och sen hamnade jag på soffan. Blev en powernap och sen skjutsade jag mamma och ubbe som skulle iväg. Ensam hemma nu och har precis avslutat ett långt telefonsamtal med Linnsan <3 skönt att bara få prata om allt och inget. Pratade mycket om Australien och hon hjälpte mig komma på allt som ska fixas innan så nu har jag en "liten" lista. Sen ska Linnéa ringa mig och vi ska planera lite. Får se hur det blir med allt. Svårt att planera en sån här resa, när jag sitter i Sverige och Linnéa är på andra sidan jorden. Men allt kommer fixa sig och det känns SÅ bra :) nu ska jag lägga mig i soffan och se på min favorit-skräckfilm från när jag va liten, Hide and Seek! Den går på trean :) puss & gonatt! xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela