Lägenhet till salu!

Publicerad 2013-01-10 22:28:36 i Allmänt,

http://hagforstorget.se/annons/266967/fin_etta_pa_storgatan
 
Ja kom igen nu, köp köp köp!
 
Jobb idag 6:30-14:30. GICK dit! Var faktiskt skönt och tog ungefär 25 min :) så det var alldeles lagom innan jobbet. Sen var det begravning idag kl 11:00, hatar begravningar. Och sist jag var på en va 2002, då farfar gick bort. Ändå kommer jag ihåg va jobbigt det var. Men sen är det samtidigt skönt att få säga hej då.
Det tuffaste var nog att behöva åka tillbaka till jobbet efteråt. Var helt skakig och jättetrött. Men tiden gick fort och fick sen åka hem och sova en stund på soffan.
 
Nu ska jag sova, samma arbetstider imorgon. Sen även jobb hela helgen. Skönt, även fast det suger att missa matchen mot sjöstad. Men men, cash is king! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela