Fingers crossed

Publicerad 2013-01-15 18:06:49 i Allmänt,

Kl 19 bär det iväg på träning tillsammans med mamma. Har sån träningsvärk i magen sen igår så det är fan helt sjukt. Men att träna bort träningsvärken ska ju tydligen va bäst så det kör jag på ;) har förövrigt bara legat hemma och chillat idag och det har varit SÅ undebart. Vaknade dock tidigt, runt 9:40. Gick upp och la mig i soffan och bara myste och kikade tv. Somnade senare om och sov till ungefär 13. Ja, jag var tydligen ganska sliten! Men nu känner jag mig pigg och glad. Men än är inte alla problem lösta. Ska försöka sälja en lägenhet, flytta ur den, sen ska jag också planera och fixa allt inför Australien. Som nu förhoppningsvis inte ligger alltför långt borta! Vore så underbart att få ett stort jäkla OK och bara få betala biljetten så att allt blir klart. Känns dock som att det äntligen blivit så bra som det kan bli, och att det passar alla :) fint som snus det! Nu ska jag strax ringa pappa och berätta för honom om de nya planerna! Hoppas det blir tummen upp.
 
Till helgen ska jag ta med mig brudarna upp till långberget och det har varit så efterlängtat! Även fast jag har så mycket som ska göras så känns det skönt att få komma iväg och bara må med sina bästa vänner <3
 
IT'S THE THINGS YOU DIDN'T DO THAT YOU WILL REGRET THE MOST

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela