???

Publicerad 2013-01-23 23:42:06 i Allmänt,

Ja ibland vet jag inte varför jag försöker vara till lags åt alla, när man inte får ett skit tillbaka.. Kanske ska ge mig med det?
 
Ja hej på er iallafall! Varit ledig idag, hur skönt som helst. Jobbar dock på skolan imorgon 08-15. Skönt med cash ;) nitton dagar tills australien idag, ännu skönare! ska bli så gött å slippa den här hålan för en stund, och ska jag va ärlig så önskar jag att jag slapp återvända.. Men ska bara stanna över sommaren förhoppningsvis iallafall så..
 
Försökte blogga förut och lägga upp ett recept på en supergod smoothie som jag gjorde till lunch, men det funkade inte så det kommer här ist :)
 
  • ½-1 banan
  • 1 näve bär (blåbär, hallon, jordgubbar)
  • 1 msk havregryn
  • mjölk (anpassar man själv, tills den blir till önskad konsistens)
  • 1 tsk jordnötssmör
  • 1 skopa proteinpulver
That's it! Superenkel är den också. Gjorde min på hallon :)
 
Tumblr_mh3o3yklde1qmezeoo1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela