Surfers Paradise

Publicerad 2013-02-18 12:05:42 i Allmänt,

Hej hej!
Sitter just nu på vårt hostel Surf n' Sun. Vi får en timmes gratis WiFi här varje dag, sjukt bra för mig som inte har någon telefon än. Men den ska nog komma igång snart :) vi är alltså på vårt andra stopp på östkusten, Surfers Paradise. Vi kom imorse runt 10 efter en bussresa på ca 2h. Rummet var inte klart då utan vi fick vänta till kl 12:30 innan vi kom in. Vi bor i ett rum för sex personer och det är just nu jag, Linnéa, Emma plus en tjej från Göteborg och en tjej från England :) dåligt väder som attan, sjukt tråkigt. Verkar inte bli bättre än på några dagar, men man kan ju alltid hoppas!
Vi var iallafall ute på stan förut efter lunch och kikade. Jag hittade en ryggsäck med aztec mönster på rea som jag köpte, nöjd! Sen satte vi oss på Starbucks och fick oss varsin kaffe, plus gratis wifi en halvtimme! Skulle blogga då men det tog slut när jag skulle lägga upp det.. haha! Så är det :)
Ikväll blir det ingen utgång som vi egentligen tänkt, vi är alla typ lite förkylda plus att man blir så otaggad i detta väder. Bättre att spara på krafterna :) hoppas alla har det fint där hemma, vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela