Storm

Publicerad 2013-02-19 12:41:16 i Allmänt,

Hej hej!
Ja som sagt så suger verkligen vädret. Det är alltså regnigt, blåsigt och det blåser liksom inte lite heller. Så just nu kan vi knappt gå utanför dörren.. Men imorgon ska vi åka till Noosa iallafall, och vi hoppas det är bättre väder där. Om man kollar på prognoserna så ser det tyvärr inte ut så men vi håller tummarna. Det finns ju verkligen ingenting att göra här när vädret är så här. Imorse gick dock jag och Linnéa ut på en powerwalk och kom hem som två blöta katter! Haha, det låter ju hemskt.. Åkte från Sverige för att slippa dåligt väder, och nu kan det liksom bli översvämningar här igen. Sjukt vilket oflyt man kan ha! 
 
Här i Surfers (som verkligen inte är ett paradis just nu) har vi inte gjort någonting alls. Typ sovit och ätit. Men det funkar, vi har inte tappat hoppet än :) 
 
Min iPhone fungerar nu också, hur skönt som helst! Så nu kan jag ringa gratis till Sverige 250 min :) perfekt. Sen har jag ju surf osv också. Mitt nummer är +61422844130 :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela