Singapore!

Publicerad 2013-02-12 12:46:30 i Allmänt,

Hej på er!

Nu sitter jag i Singapore, andra mellanlandningen! Allt har gått bra hittills och jag orkade sova rätt mycket och ska försöka sova lite till på sista flighten som tar ungefär 8h tror jag :) skönt att man får se på film osv och får välja själv. Förut när jag rest långt så kommer jag inte ihåg att man fått välja film iaf ;) kollade på en asbra som handlade om en surfare, perfekt! ;) den var även baserad på en verklig historia! Chasing Mavericks hette den iaf :) nu ska jag spara batteri då jag har adaptern i ryggsäcken och inte kan ladda. Behöver den ju när jag kommer fram :) ha de fint så ska jag försöka blogga när jag kommit fram också! Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela