Fint liv!

Publicerad 2013-02-21 09:57:50 i Allmänt,

Hej på er!
Sitter just nu på vårt rum efter en riktigt god middag, spagetti och köttfärssås! Satt fint i kistan :) idag har vi legat på stranden och det har varit heeelt underbart. Var ca 32+ och det var rätt mycket moln på morgonen, men det va samtidigt skönt för det blir så jäkla varmt när solen ligger på hela tiden. Men sen vid ca 13:30 tror jag vi gick tillbaka till hostlet och åt lunch, nudlar! Gott men inte så mättande. Vädret var inte lika bra längre utan rätt molningt så vi stannade vid poolen här på Nomads. Chillade och sen gick vi till rummet och duschade. Och här är vi nu! Lovisa och Timmy som bor på vårt rum är här och nu ska Timmy klippa Emma och Linnéa :D de har velat klippa sig länge och så fick vi reda på att Timmy är det! Vilken jäkla slump :) haha! Kul som fan iaf. Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela