HERREGUD

Publicerad 2012-09-04 16:30:12 i

Har inte bloggat på evigheter.. Känns som det iaf!! Saknat det.. Har inte haft något internet, och har inte heller kommit ihåg att köpa nytt. Skamligt av mig! Men det ska det bli ändring på.
Nu funkar ju appen också, kors i taket :-D

Sen jag skrev sist har de inte hänt så mycket. Jobbat lite på skolan, tränat innebandy, hängt med mina buddies, sovit, ätit osv osv :-)

Nu är jag påväg till Uddeholm med pappa, som är här å hälsar på :-) vi ska äta middag hos Björn. Sen ska pappa och Björn ut å springa, och då ska jag passa Björns två flickor sigrid och hildur :-) ska bli kul!

Jag just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela