Wehoo!

Publicerad 2012-11-01 15:09:32 i Allmänt,

Mitt paket från Lyko har kommit! älskar när sånt där går fort :-D så ska hämta det sen. ska ner till mamma och slänga i en tvättmaskin också, måste verkligen... så mamma får hämta mig efter att hon slutat, så åker vi till Ica och hämtar paketet samtidigt :-D wehoo!
 
förut så kom milan och mandy hit och vi gick ner till kanslit (kansliet?) för att vi skulle testa matchdräkter.. tröjorna va supersmå men vi lyckades få tag i några större som passade ;-) sen åkte vi till Basic och testade träningsoveraller. köpte också en ny grepptejp (en roosaaa!) sen vidare mot baguetten, altans, wanjas.. ja vi hann med mycket ;-) jag handlade också på coop till kvällens middag: TACOS! :-D mums.. ha en fortsatt bra dag hörrni, xx
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela