Sista söndagen 2012

Publicerad 2012-12-30 19:42:12 i Allmänt,

Idag är det alltså sista söndagen år 2012, och vad har jag gjort? INGENTING, och det har varit supergött. Det enda vettiga jag gjort var ett besök på solarieöarna med Milan i eftermiddags. Behövligt och jävligt skönt! Fått lite färg och blir nog en tur dit imorgon efter jobbet också. Jobbar 07:45-13:00, skönt med lite cash! Sen blir det hem och börja ladda för 40års kalas och en helt underbar nyårsafton, vilket jag är helt säker på att det blir. Skönt att ha något planerat, alla andra i Hagfors verkar ju balla ur totalt över vart de ska vara.. Iofs tror jag alla är under 18 och då blir det ju faktiskt ganska svårt. Men de får vänta, det gjorde ju faktiskt jag ;) nej, skämt åsido men det blir bara roligare när man väl får komma in :) värt att invänta!
 
Har som sagt bara slappat idag, och sen efter 15 någon gång kom min moster, hennes man Daniel och mina kusine :) kul att se dem!
 
Om ett tag ska jag åka hem till lägenheten, sover där inatt. Måste plocka iordning lite oså också. Sen sova och ladda för en arbetsdag :) jaja, ha det fint! xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela