nåt fel äre ju

Publicerad 2012-12-04 22:24:21 i Allmänt,

Jag får nån slags ångest när jag vet att jag har alarmet på 05:20. Vet inte vad det är, men jag blir jättestressad över att jag inte ska kunna somna. Och hur går det då att somna? Mm, går inte alls. Tttar på klockan hela tiden och får panik för varje minut som går. Haha, så jävla stört. Vill va en sån person som typ somnar innan huvet ligger på kudden... Men de har jag nog fan aldrig gjort ;)
 
Nu ska jag skriva klart detta inlägg, sen lägga mig och ha mobilen lååååångt ifrån mig. Sen se på lite animal planet, får mig alltid på mysigt humör! (inte SÅ mysigt, men ni fattar).
Jobb som sagt imorgon, men blir en kort dag. 06:30-12:30, så jag hinner med vårdcentralen. Vill inte ens se min räkning från Landstinget som kommer heller, fy satan. Varit där endel nu, och 200:- för varje besök. Wihoo... Jaja, säger gonatt nu och hoppas somna inom kort! Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela