Lucia

Publicerad 2012-12-13 15:10:26 i Allmänt,

Hej hej!
Skrev inget igår pga olika anledningar. Orkar inte dra upp det här dock :)

Jobbat idag iaf, 6:30-14:00! Sjukt mysigt idag på jobbet, alla har bara varit så glada och snälla :) härligt! Fint med lucia :) nu är jag hemma och har precis sett på dagens avsnitt av julkalendern och ätit lite popcorn. Ska försöka ta tag i disken snart, sen måste jag ut och gå eller något. Sen ikväll kanske det blir att gå till kyrkan å kika på lucia. Rasse kommer ikväll också, wihoo! :)

Kom förresten in på lärarprogrammet i Uppsala också. Men kommer tacka nej :) men alltid bra att veta vart man står!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela