Ledig!

Publicerad 2012-12-04 13:46:53 i Allmänt,

Så jävla skönt å va ledig! Uppskattas mycket mer när man jobbat några dagar, logiskt nog ;) menar bara att när jag inte jobbade så mycket så var det inte alls så skönt å va ledig :D haha.. Ska strax gå upp och diska iaf, sen måste jag förbereda någon mat också.. Jobbar imorgon så måste ha matlåda. Ska även till vårdcentralen och kolla upp mitt finger igen. Fick en remiss när jag var i kd och kollade upp det så det är ju bra.

Jaja, ni får ha de så bra så hörs vi :) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela