It took a while for you to find me

Publicerad 2012-12-06 21:54:31 i Allmänt,

Hellooo!
Åh va trött jag är, helt sjukt. Började med en lång dag på jobbet, sen kom jag hem och började ställa iordning eftersom jag målade idag. Enda positiva med idag tror jag ;) känns skönt redan nu när väggen är vit, så det här kommer blir så jäkla bra! Funderar på om jag ska möblera om lite också, om det funkar att ha så som jag tänkt. Skönt med förändring!! :)

Imorgon jobbar jag 6:30-14:30, och faktiskt så är det mycket bättre än 8-16. Dagen blir så lång då, men förmiddagar går fort :) sen vet jag inte om jag ska fortsätta här hemma, är väl bra att få det gjort. Jobbar helgen också så får ta lite i taget :) jaja, nu ska jag strax hoppa ner i sängen! Gonatt :) xx

Såhär blev det efter första omgången!
(På den andra bilden ser ni hur tapeten såg ut, och mina ben.. Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela