Förstörd

Publicerad 2012-12-15 01:35:40 i Allmänt,

Hej!
Kommer skriva världens snabbaste inlägg, så sjukt trött! Om snart fyra timmar har jag varit vaken ett dygn. ETT DYGN!!!! Sjukt. Jobbade ju 6:30-14:30 idag och har inte sovit en sekund sen jag gick upp. Att jag ens sitter här och skriver nu är helt otroligt. Har nyss pratat med Linnéa på skype iaf, och nu jäklar ska det smidas planer inför framtiden! Weehååå! :D Allt känns så bra. Får bita ihop nu så kommer det vända snart :)
 
MEN nu ska jag sova så jag orkar gå upp och äta massa julmat imorgon! :D lycka! Gonatt :)
 
Såhär pigg var jag imorse. Hej påsar under ögonen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela