...

Publicerad 2012-12-22 11:21:33 i Allmänt,

Ja nu har jag haft en sån där "blogg-svacka" igen. Eller, haft en svacka med allt känns det som..

Jaja. Jobbat hela den här veckan och det känns ju bra, pengarmässigt ;) skönt det iaf. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer.. Haha!

Nu ska jag snart åka hem och hämta lite julklappar som jag har kvar att slå in, som pappa och dom ska få plocka upp. De är ju påväg hit nu och nu känner jag va mycket jag saknat dom. Så ska bli kul att se dom en sväng idag också :) men nu måste jag dra iväg, ha det fint! Och god jul så länge!

Dagens frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela