EFTERLYSNING

Publicerad 2012-12-04 18:24:17 i Allmänt,

Hallå!! Söker nån som skulle vilja hänga med mig på äventyr, haha. Låter kanske konstigt, men ska förklara.

Om min plan hade gått som den skulle hade jag ju varit i USA nu och levt livet. Men, är kvar i Sverige som ni kanske märker. Så, nu får jag ta det i egna händer. Jag måste åka nånstans, vill göra nya saker :) så är de nån som känner att de också tänkt samma sak och vill hänga på så gör det! Skulle va sjukt kul att åka tillsammans med nån :) men vill ni va kvar i iskalla Sverige så, okej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela