TISDAG 21/8

Publicerad 2012-08-21 15:05:16 i Allmänt,

hej på er! hoppas ni haft en bra dag än så länge :-) det har iallafall jag! började med att alarmet ringde kl 10. sen ringde min egna PT nån minut efter & fick upp mig ur sängen! tog en smörgås med keso på och en kopp kaffe innan det bar iväg ut på en pw på 7 km tsm med milan (min PT alltså) och jossan! hurtbullar!
sen gick vi förbi altans, då milan skulle hämta ut ett paket. sen hade de ringt från skolan, och vips så ska jag jobba imorgon :-D dock bara en lektion, men de kan väl va bra med en mjukstart! ska ha idrott med åk 5, himla roligt :-) 
sen bar de av mot mammas jobb där jag gick in och åt en frukt (har inget hemma just nu, alls...) och drack vatten!! sen mot ica å lämnade in en film, vidare till apoteket där jag gjorde av med en förmögenhet typ.. usch! bara nödvändiga saker dock så de va ju bra :-) sen hem & nu har jag precis kommit ur duschen. 
senare ska jag ta med mig mamma till affären, måste handla mat!! har typ ingenting.. så ska sätta mig å skriva upp vad jag ska ha.. efter det tar jag med mig linn och åker till xär, där vi ska kika på internmatch! 

kanske slänger in ett inlägg ikv när jag kommer hem också, ha de fint! puss 

just det, fick mitt smink från Make Up Store idag, nöööjd tjej! bild finns på min instagram @hbjuresater

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela