PROVE TO ME THAT YOU ARE DIFFERENT

Publicerad 2012-08-23 22:59:30 i Allmänt,

hej på er! shit, idag har det varit fullspäckat schema :-)
blev inringd på jobb imorse, va bara att hoppa i kläderna och fixa ett ansikte å dra iväg sen! tur att jag har så nära till skolan. (hann äta två tuggor av en banan också, det blev tyvärr min frukost..) skulle alltså vara TYSKAlärare idag. tyska? ich liebe dich är de enda jag kan, seriöst. haha! men fick två kortlekar med mig så det blev nöjda minder iallafall ;-) sen efter de bar de hem, städade lite. sen åkte jag å milan på innebandyträning! va sjukt roligt faktiskt :-) saknat det!

skriver inte allt jag gjort idag för datorn dör snart (sladden räcker inte till sängen, haha) men kollar just nu på the hunger games. skrev ju att vi skulle se den igår, men då hade jossan även med sig the Woman in Black. så vi kollade på den istället. något jag ångrar djupt. den va så sjukt läskig, skrek verkligen. så vill ni se nån läskig film. kolla den! avslutade gårdagskvällen med att gå hem själv i mörkret, så långt ifrån okej som de bara går efter den jävla filmen!! men jag överlevde den promenaden också ;-)

ha det så himla bra nu, ska försöka slänga in nåt roligare inlägg imorgon :-) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela