ONSDAG 15/8

Publicerad 2012-08-15 13:32:37 i Allmänt,

helluu!
åååh de är så härligt väder idag, skönt!
hade alarmet på 9:30 idag, tänkte att jag skulle upp tidigt. men så blev det inte riktigt ;-) kom upp runt 11, och hoppade direkt i träningskläderna & drog ut på en PW. efter det så kom jag hem och gjorde frukost. blev 2 mackor, ett stooort glas lättdryck (så himla goda, har massa i kylen :D) och kaffe. shit va jag älskar min kaffebryggare, gott kaffe gör mycket ;-) nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. ska hoppa in i duschen om en stund och sen får vi se vad dagen bjuder på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela