WINGS

Publicerad 2013-09-27 22:36:41 i Allmänt,

Hej hej!
Idag har varit en bra, men regnig dag! Jobbade 11-14 idag, och var faktiskt utvilad när jag vaknade. Länge sen jag kände mig det på morgonen nu faktiskt. Men det kommer ju vända nu igen, haha. Det som är det värsta med att jobba natt, det fuckar upp hela dygnsrytmen. Och jag är en nattmänniska mer än morgontypen så jag vänder väldigt lätt på dygnet. Så att jobba natt fredag och lördag förstör en hel vecka för mig.. Men snart så kanske jag slipper det, förhoppningsvis. Nog om det nu dock! Efter jobbet skulle jag ha åkt direkt hem, men så blev det icke... Haha! Farligt att bo i storstan och vara halvt beroende av shopping. MEN köpte som vanligt bara saker jag behöver (mamma, det är det du som lärt mig!) ;)
 
Blev två par skor från Skopunkten, ett par till jobbet och de andra blev jag liksom bara helt kär i. De var jättesköna också så det var ett plus. T-shirtarna till vänster och den andra tröjan köpte jag igår på Gina Tricot, det var den med en "snurr" på som jag skrev om igår. Sen från H&M fick jag med mig en plånbok (lite dyr, men äkta läder och massa kortfack<3), en halsduk, en pyjamas, såna låga strumpor (till ballerinaskor), hudlotion, rakgel, läppbalsam och en hudkräm att ha i duschen. Supersmart tycker jag, då jag ofta glömmer att smörja ib mig efter att jag duschat. Så hoppas den är bra! :) kommer nog bli en ny favorit isåfall.
Nu kollar jag på det sista av Idol. Mina favoriter har gått vidare så jag är nöjd ;) nu blir det vila och pepp inför jobb inatt! Ha det bra alla, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela