TGIF... eller?

Publicerad 2013-09-21 00:19:13 i Allmänt,

hej på er! hoppas ni haft en skön fredag, min har bara bestått av jobb. började 11:30 idag, slutade 19. helt färdig åkte jag till Ica, köpte mjölk, cola och en sån där "värm i micron" pizza. kände verkligen inte för att laga mat, men pizzan va inte så god den heller. sen kikade jag idol, och sen har jag bara vilat, då jag strax ska åka till jobbet igen, för att jobba 01-04. imorgon börjar jag 12 igen, så är bara att skynda sig hem och försöka sova. har jättesvårt att somna när jag kommer hem från såna här pass, är så uppe i varv. men, bara att bita ihop. ledig på söndag så då får jag sova ut :) ha det fint hörrni, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela