SÖNDAG

Publicerad 2013-09-15 17:40:25 i Allmänt,

ja, denna söndag blir det inte många knop. vaknade kl 15:10 och det var det väldigt länge sen jag gjorde men efter jobb 22-04 så var jag ruskigt sliten, så det var riktigt skönt att sova ut. nu är jag ledig idag och tills på onsdag då jag jobbar ett kort pass. ska försöka trotsa min förkylning som jag dras med och städa lägenheten och även tvätta. idag tänker jag bara plocka lite men orkar verkligen inte mer än så. måste till Ica också för har ingenting hemma typ. 

blir ingen dansträning idag heller, är alldeles för dålig. så ska kolla klart på Rönnby-Huddinge nu sen ta tag i livet litegrann! ha det fint allihop :) puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela