SÖNDAG

Publicerad 2013-09-29 14:59:03 i Allmänt,

Hej hej!
Vaknade av att pappa ringde idag, runt halv ett. Hade alarm på 13:00 ändå så det var ju lika bra ;) sen dess har jag ätit frukost och kollat på film. Blivit lite besatt av Johan Falk-filmerna så håller på och kör ett marathon nu ;) kollar på nr fyra nu, Leo Gaut. Har dock pausat den nu och ska springa ner till tvättstugan :) sen ska jag gå iväg och handla. Ska försöka planera lite bättre så ska iaf köpa mat för några dagar framåt. Svårt som attan att handla tycker jag, är där en gång per dag känns det som, haha.. Jaja, så är det :) vet i alla fall att jag ska köpa lax<3 inte ätit det sen jag flyttade hit ju, helt sjukt..
 
Nej, tvätten kallar! Ha det gött så länge :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela