ONSDAG

Publicerad 2013-09-18 21:17:05 i Allmänt,

hej på er! 
hoppas ni mår gött. min förkylning börjar ge med sig nu så det känns bra! jobbade splitt idag, alltså 11-14 och sen 16-19. inte så kul att behöva åka hem oså men man får ta så mycket timmar som man får :) blir full rulle med jobb hela helgen, bra för plånkan! 

köpte mig en jacka idag, 500:- på h&m divided! fick bli en kappa ist för ridjacka nu när jag hittade en som jag föll för såpass mycket :) så är mycket nöjd med den! mina kläder från Gina kom också så nu får jag inte shoppa förrän efter nästa lön har jag bestämt! 

åt kvällsmat till idol förut och nu kikar jag på stalkers :) ha det så bra så hörs vi imorgon (jag är ledig!!) puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela