L Y C K L I G

Publicerad 2013-09-19 20:58:10 i Allmänt,

hej! 
idag är jag så glad, fick nämligen ett glädjande samtal från butikschefen på Specsavers imorse! fick jobbet!! det är på halvtid till att börja med, men det är ju hur bra som helst just nu liksom. ÅÅH VA GLAD JAG ÄR! så ska dit på måndag och kolla på schema oså. men innan dess, en helg fylld med jobb på BK. 

nu mumsar jag på lite godis och en Coke vanilla som jag unnade mig idag för att fira lite! kollat på idol och nu är det dags för brottskod :) ha det bra, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela