JOBB

Publicerad 2013-09-11 00:18:08 i Allmänt,

hej på er! ligger nu i sängen och kikar på Glee (är typ som besatt av den serien nu, så bra). skulle ju som sagt jobba 16-19 idag, men det blev övertid till 21:30. skönt när man ändå är där liksom, börjar bli lite segt med dom där tre timmars-passen.. åkte förbi Ica och köpte mjölk, ägg och lite godis haha ;) åkte hem, kollade på kvällens avsnitt av idol och till det tog jag en kopp grönt te och en knäckemacka med aromat. supergott! :D 

tänkt att jag ska skaffa gymkort snart också. kände i söndags efter dansen hur mycket jag saknat träningen. veckorna innan jag opererade bort min blindtarm så tränade jag typ varje dag. hade inte gymkort men gick och tränade styrka hemma liksom. hade VÄRLDENS motivation! efter operationen var jag ju sängliggande i ca en vecka, sen började jag gå lite igen men kom aldrig tillbaka till det där flowet jag hade innan. sen blev det ju flytt och allt. nu när jag liksom kommit in i allt här skulle det vara så skönt att få in rutinen med träning igen. man mår så himla mycket bättre :) får se hur det går på fredag. får jag jobbet ska det få bli en present till mig själv tror jag :) 

men nu ska jag sova, jobb 11-14 imorgon :) puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela