JOBB & ETT VARV PÅ STAN

Publicerad 2013-09-26 22:45:30 i Allmänt,

Hej på er!
Idag jobbade jag först på Specsavers till kl 15. Var sen ledig till 16 så jag sprang först till Ica och köpte mellanmål (lunch egentligen).. Blev en sån liten Wasa-sandwich, en redbull och en proteinbar. Nyttig lunch liksom.. Men var tvungen att få lite snabb energi. Sprang sen in på Gina där jag fixade två t-shirtar till jobbet, vanliga svarta bara. Köpte också en jättemysig tunn tröja som de va typ en lite "snurr" på där fram nertill.. Svårt att förklara ;) men den var hur go som helst i alla fall. Sen gick jag till Actic och skaffade äntligen gymkort. Ska bli så skönt att börja träna igen! Får se om det blir ett premiärpass under helgen, skulle vilja gå på spinning. Dock var det kl 10 på lördag och ska ju jobba natt imorgon så jag vet inte om det blir så bra... Fanns även ett spinningpass på söndag kl 17.. Frågan är bara om jag hinner till dansen då också.. Lär göra det men vi får se hur det blir :D ska bli riktigt kul att börja träna igen och jag känner mig motiverad.
 
Efter jobbet idag åkte jag och handlade lite. Till middag blev det tomatsoppa och en fralla :) mumsigt! Nu är jag riktigt sliten så ska bli skönt att lägga sig nu :) ha det gött så länge, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela