ARBETSINTERVJU

Publicerad 2013-09-13 20:07:01 i Allmänt,

hej allesammans! 
denna dag har varit lång, och än är den inte över. började med att jag hade min arbetsintervju på Specsvers kl 10 imorse! kändes faktiskt riktigt bra, hoppas jag får positiva besked om det till veckan. sen åkte jag till Apoteket, har blivit SÅ förkyld.. så inhandlade nässpray, zyx apelsin&honung, echinagard och handdesinfekton. svindyrt blev det, men allt för att det inte ska hålla i allt för länge. sen åkte jag hem och sov, så trött! vid 14 ringde de från BK och frågade om jag kunde jobba 16-19, och kunde ju inte säga nej som vanligt. men får bara bita ihop nu och klara av dessa pass denna helg. jobbar natt sen 01-04. sen 12-16 och natt även imorgon.. får tänka på pengarna! 

åkte till Ica efter jobbet nu och köpte tomatsoppa med krutonger, aldrig smakat den men den va supergod! köpte också lakrits, choklad, apelsin, cola och en vitamin well ;) haha, tur att jag har aptit även fast jag är sjuk iallafall... nu ska jag kolla på fångarna på fortet och sen försöka sova en stund innan jobbet :) ha de så gött hörrni, bloggar imorgon igen :) puss! 



Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2013-09-15 17:24:51

Håller tummarna!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela