Sjuk!

Publicerad 2013-03-03 14:12:56 i Allmänt,

Hej hej Sverige!
Ligger just nu i sängen på vårt hostel Nomads. Klockan är fel över elva och vi ska snart sova. Ska upp tidigt imorgon för att åka till vårt nästa stopp Townsville & Magnetic Island. Vi ska med bussen 09:30 imorn och sen åka med färja till Magnetic kl 13:50 tror jag det var. Har ingen aning om hur det ser ut osv, så har inga förväntningar :) hoppas bara vädret håller sig någorlunda bra, vill inte ha mer regn nu..

I övrigt så är jag sjuk också. Fått urinvägsinfektion och pga att jag haft det så många ggr blir det alltid att det går upp till njurarna direkt. Väldigt vanligt tror jag, pratade med en svensk tjej här på hostlet förut som också har det så. Var iaf på Apoteket och köpte typ penicillin. Ska ta bort det iaf och det är en tiodagars kur. Hoppas på det bästa för just nu värker det i ryggen och har huvudvärk på det också.. Usch å fy! Hoppas alla har det bra i Sverige iaf, verkar va fint vääär iaf ;) ha de gött! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela