Melbourne

Publicerad 2013-03-30 05:07:11 i Allmänt,

Ja nu är jag tillbaka, sämst på det här. Jobbigt när man måste blogga från mobilen jämt (även fast det är jävligt smidigt egentligen.. Haha) så därför tröttnar jag. Men nu är vi iallafall i Melbourne efter att vi varit i Sydney en vecka drygt och sen surfcamp 5 dagar :) det var hur kul som helst och kommer garanterat surfa igen innan vi åker hem. Här är det inte så mycket surf utan mer shopping och caféer som gäller. Inte så passande för våra plånböcker så vi känner väl att det är lite drygt just nu när det inte är så fint väder. Andra dagen här var det superfint och vi solade hela dagen, så det var nice!

Vårt rum är inte alls roligt, så vi vill inte va här mer än nödvändigt typ. Bor med 10 andra personer i ett smalt, trångt rum. Luktar instängt, svett osv.. Så alltid är det inte lyx här nere! Men på tisdag ska vi dra till St Kilda, en förort till Melbourne. Ligger mer vid stranden så det kommer nog bli mycket bättre för oss då vädret ser ut att bli bättre framöver också :) hoppas vi hittar ett bättre hostel också.

Så nu ser det ut som att vi stannar här i Melle fram tills 7 april, sen tillbaka till Sydney oså får vi se om det blir att bo i Manly då, om det är fint väder :) hoppas verkligen att det kan va bra nu fram tills att vi åker hem, skulle va såå nice!
Blir mest att ta det lugnt idag, iaf för min del. Är förkyld och känner mig lite hängig idag så ska försöka kurera mig lite :) hoppas allt är bra hemma i Sverige iaf, hör talas om att våren nog är påväg nu iaf, härligt! Ha det bra, ciao!

Och idag åker Linnsan till Cypern och jag vet att hon kommer få det underbart!! Så glad för hennes skull :) bästa❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela