Hallå Sverige!

Publicerad 2013-03-13 11:47:23 i Allmänt,

Är så dålig på att blogga och det ber jag om ursäkt för. Jag tänker inte på det och sen när jag väl kommer på att jag borde blogga så orkar jag inte ;) haha!

Nu är vi iallafall i Cairns, och har varit här i tre nätter nu. Ikväll är vår sista kväll och imorgon åker vi tillbaka till Sydney :) ska bli jättekul! Vi ska bo första natten på YHA och resten på Wake Up. Det är tydligen det bästa enligt mina buddies Linnea och Emma. Jag kan inte riktigt säga vad jag tycker än då jag bara sovit där en natt, den första här i Australien. Men ser iallafall fram emot att få se mer utav Sydney och allt den staden har att erbjuda.

Ikväll ska vi iallafall ut och äta på någon restaurang här i Cairns. Fira att vi överlevde östkusten trots motgångar och massa regn ;) och om ni vill läsa om vad vi gjort på Magnetic Island osv så kan ni gå in på Linneas blogg (hon är så mycket duktigare än vad jag är...) http://neaaxelsson.blogg.se">http://neaaxelsson.blogg.se">http://neaaxelsson.blogg.se">neaaxelsson.blogg.se :)

I övrigt så känner jag fortfarande av urinvägsinfektionen och njurarna ömmar! Men smällar man får ta, får hoppas att det släpper snart. Vill inte behöva åka till sjukhuset här.. Jaja, så äre! Hoppas ni har det fint, ciao!

Bild på mig & Linnet från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela