Suicide sunday

Publicerad 2013-01-13 22:20:08 i Allmänt,

Söndag idag och jag har jobbat 14-21. Inget mer, hela dagen förstörs när man jobbar såna pass tycker jag. Klockan gick så långsamt och jag har haft ont i huvet nästan hela dagen. Men nu ligger jag hemma i soffan och ska snart byta den mot sängen. Jobb på skolan imorgon och det blir sjunde dagen jag jobbar i sträck.. Ska be att han inte ringer mig på två dagar för nu känner jag mig helt förstörd. Har massa saker att fixa inför resan (som jag längtar efter nåt så otroligt mkt) så jag behöver få några dagar ledigt. Mycket nu! Därför ska jag lägga mig nu, och förhoppningsvis få lite sömn. Ha det fint! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela